Klubb‎ > ‎Arkiv‎ > ‎Arkiv 2016‎ > ‎

SkawCup 2016

Skaw Cup 2016, Infoskriv #5

lagt inn 15. jul. 2016, 03:44 av Jan Kristian Hoel   [ oppdatert 18. jul. 2016, 12:08 av FK Toten ]

Da nærmer vi oss avreise til Danmark og Skagen.

For de som ikke har sørget for dette enda – lever utfylt signert kontrakt ang reglement for turen, senest på siste trening før avreise.

Den enkelte pakker en stor og en liten bag/ryggsekk. Stor bag skal inneholde det du trenger under oppholdet i Skagen. Denne store bagen vil ikke være tilgjengelig under reisen. Liten bag/ryggsekk bør inneholde alt du trenger på selve reisen, og denne er grei å benytte til utstyr på kamper mm.

Alle må også ha med sammenleggbart liggeunderlag/enkel luftmadrass (reglementet for cupen sier maks størrelse 90 x 200cm) og sovepose (ev liten pute) for overnattingene.

Forslag til pakkeliste ligger vedlagt.

Reiseledere på turen er:

Tom Bjerregård (+47 414 14 372) og Jan Kristian Hoel (+47 924 98 110). Lagre numrene slik at disse kan kontaktes ved behov.

De øvrige ansvarlige voksne:

Jenter: Arild Barkald, Stein Roger Sørum, Tone Barkald

Gutt: Hans Olav Sethne, Tom Bjerregård, Vidar Buflaten

Junior: Terje Alund, Lars Håkensbakken

Reisen

Oppmøte for avreise til DK er fredag 22/7 kl 1530 ved Totenhallen. Alle møter og viser fram gyldig pass. Det er for seint å finne ut at dette mangler ved ankomst Oslo.

Vi benytter to busser fra JVB (AS Jotunheimen og Valdresruten Bilselskap). Ansvarlige for passkontroll v/Totenhallen og under bussreisen er Tom Bjerregård og Stein Roger Sørum. Alle guttespillerne og Tom samles i en buss. Juniorlaget, jentelaget og de andre lederne samles i den andre, under ledelse av Stein Roger. Eventuelle tillempninger skjer ikke uten avtale/koordinering med Tom og Stein Roger.

Ved ankomst til Stena Lines område blir det omlasting av bagasje, og utlevering av boarding-/nøkkelkort. Vedlagt finnes lugarfordeling. Vi benytter 4-sengs innvendige lugarer. Første/øverste navn på hver lugar indikerer hvem som er lugaransvarlig (romsjef).

Måltid på ferja 22/7: Kl 1930 er det felles middagsbuffe for laget i restauranten (buffetrestauranten). Her må alle møte presist for felles inngang da vi har en stk felles billett. Vedkommende som er utpekt som lugaransvarlig/romsjef sørger for at alle lugarens beboere følger med opp for bespisning til avtalt tid.

Kl 2300 skal det være ro på lugarene. Lugarsjef er ansvarlig.

Ved ankomst Fredrikshavn lørdag 23/7 kl 0915 blir det felles oppmøte og omlasting av bagasje til ventende busser fra Hirtshals Hjørring Busselskap/Fredrikshavn Turistfart merket Skaw Cup. Felles oppmøtested blir kommunisert til alle ifm middagsbufeen dagen før av Tom. Her er også lugarsjefene ansvarlig for at alle lugarens beboere følger instruksjoner og møter opp på rett sted i rett tid. Alle tar ansvaret for sin egen bagasje ved omlastingen.

Ved ankomst Skagen blir det innsjekking og innlosjering på Skagen skole iht laginndeling og deretter første måltid i Skagen med lunsj. Det kan være smart å sørge for litt mat/frokost på egenhånd før ankomst Fredrikshavn.

Skagen og Skaw Cup

Alle lagene bor i klasserom på Skagen skole. Hvert av våre 5 lag disponerer eget klasserom. Dette kan låses av.

Det skal være ro på rommene senest kl 2300. Ved avreise skal det være ryddet og pent og pyntelig etter oss. Vi betaler et depositum vi i motsatt fall ikke får tilbakebetalt.

Kampprogrammet ligger ute på nett: http://www.cumap2.dk/cup/skaw_cup_20165530.htm

Måltider inntas på Skagen Kultur- og Fritidscenter og spisetider er som følger:

Frokost (morgenmad): 0730 – 0900

Lunsj (middagsmad): 1130 – 1400

Middag (aftensmad): 1700 – 2000

Hvis noen av måltidene ikke skulle passe med kampprogrammet er det mulig å avtale annet med kjøkkenet dagen før. Fra Skagen skole til Skagen Kultur- og Fritidscenter er det ca 500m.

Mellom Skagen Kultur- og Fritidscenter og stadion går det jevnlig shuttle-buss.

For øvrig finnes en del info på http://www.skawcup.dk/

Sjekk gjerne også tidligere års Skaw Cup info som ligger under fliken arkiv på http://www.fktoten.no/. Her er det litt tips til livet for øvrig i Skagen.

Hjemreise

Tidspunktet for hjemreisen fredag 29/7 er ikke fastsatt, men avreise blir tidlig! Ferja har avgang kl 0915 (oppmøte senest en time før) og bussturen tar en snau time.

På hjemturen om bord på ferja er det felles lunsjbuffet for lagene kl 1130. Alle møter også her samtidig pga felles billett.

Ankomst (anløp) Oslo blir fredag 29/7 kl 1830. Dvs at ankomst Totenhallen blir ca 2030.

Det blir ikke anledning til å foreta påstigninger eller avstigninger på tur/retur utenom Totenhallen.

Da gjenstår det bare å ønske alle en riktig god tur!

Reglement

lagt inn 23. jun. 2016, 14:50 av FK Toten   [ oppdatert 23. jun. 2016, 14:50 ]


Skaw Cup 2016, Infoskriv #4

lagt inn 12. jun. 2016, 12:06 av Jan Kristian Hoel   [ oppdatert 13. jun. 2016, 01:07 av FK Toten ]

Delbetaling 2

Restbeløp for den enkelte innbetales med frist mandag 20/6. Se FB side for laget for detaljer hvis du er usikker på hvor mye du skal betale. Hvis du har betalingsproblemer innen fristen, ta kontakt med undertegnede for en minnelig ordning.

Priser:

Kun opphold i Skagen, ingen ferje                           kr 2325,-

Opphold og ferje kun nedover, 16 år og eldre:     kr 3584,-

Opphold og ferje kun nedover, under 16 år:         kr 3404,-

Opphold og ferje kun hjem:                                      kr 3304,-

Full pakke, 16 år og eldre:                                         kr 4003,-

Full Pakke, under 16:                                                  kr 3703,-

Reduserte priser for de som ikke benytter seg av ferje en eller begge veier gjelder kun de som tidligere har kommunisert dette til undertegnede.

I Infoskriv #2 står det at ev. måltider på båten kommer i tillegg. Dette er nå innbakt i prisen.
Måltidene på båten er:    Middagsbuffet på utreise kr 169,- / kr 349,- (4-15/voksen)
                                             Lunsjbuffet retur kr 99,- / kr 219,- (4-15/voksen)

Jan Kristian Hoel, jankhoel@bbnett.no, 924 98 110

Skaw Cup 2016, Infoskriv #3

lagt inn 29. apr. 2016, 02:21 av Jan Kristian Hoel   [ oppdatert 29. apr. 2016, 05:19 av FK Toten ]

I skrivende stund er status på lagene som deltar på årets Skaw Cup som følger:

 

Jentelaget stiller ett lag, totalt 14 spillere.

Guttelaget stiller med tre lag, totalt 47 spillere.

Juniorlaget stiller med ett lag, totalt 16 spillere.

 

 

Navnelister

 

For ferjeturen og innkvartering i Skagen trengs fullstendige og korrekte navnelister. Disse skal være reisebyrået i hende innen torsdag 12 mai.

 

Hvis det er noen av deltakerne som ønsker å befordre seg på egen hånd til/fra Skagen, altså ikke benytte seg av felles reise med buss og ferje, en eller begge veier, er det rom for dette. Ferjebilletten en eller begge veier vil da komme i fratrekk fra totalsummen den enkelte skal betale.

 

Det er bestilt middagsbuffet kl 1930 på ferja nedover 22/7 og lunsj på returen. Prisen for disse måltidene kommer også da i fratrekk.

 

Forutsetning for å få redusert kostnad ved ikke å benytte seg av ferje tur og/eller retur inkludert måltider er at dette meldes til meg innen fredag 6 mai.

 

 

Pass

 

For reisen til Danmark kreves pass, ingen unntak. Det er kun pass som er gyldig reise- og id-dokument. Ferjeselskapet godtar kun pass som identifikasjon for den enkelte reisende. Derfor:

 

Sjekk at du har gyldig pass for hele tiden du skal være på reise.

 

Har du ikke gyldig pass, bestill umiddelbart!

 

 

Delbetaling 2

 

Frist for innbetaling av restbeløpet for deltakelse er 1 juni. I løpet av mai blir det kommunisert til den enkelte hvilket beløp som gjenstår for innbetaling.

 

 

Jan Kristian

Skaw Cup 2016, Infoskriv #2

lagt inn 23. feb. 2016, 01:49 av Jan Kristian Hoel   [ oppdatert 23. feb. 2016, 11:59 av FK Toten ]

 

Påmelding for Skaw Cup 2016

 

De som ønsker og har anledning til å bli med på årets største fotballhappening må melde sin interesse til sin lagleder eller trener og melde seg på ved å:

 

Innbetale kr 1.500,- på

konto 2050 28 03159

innen 15/3.

 

Merk innbetaling m/navn og lag

----------------------

Reiseinfo:

Buss fra Lena 22/7 (tidspunkt kommer senere)

UTREISE fra Oslo 22.7.kl.1930 med ankomst Frederikshavn 23.7.kl.0915

RETUREN er fra Frederikshavn 29.7.kl.0915 med ankomst Oslo samme dag kl.1830

Buss til Lena

 

Totalpris pr spiller er kr 3200,- pluss bussreise (prisinfo kommer senere).

Denne totalprisen dekker:

            Bussreise Lena – Oslo t/r

Båtreise Oslo – Frederikshavn t/r for person

Plass i 4 – sengs innvendig lugar på utreisen

Busstransport Frederikshavn – Skagen

Overnatting 6 netter på skole i Skagen

Helpensjon f.o.m. lunsj lørdag (OBS! Dette er booket i tillegg til standard pakke

på grunnlag av erfaringer fra 2015) til og med frokost fredag

Personlig spilleravgift i cupen

Assistanse av kontaktperson på stedet

Cupen transport mellom Kultur – og Fritidscenter og stadion

 

I tillegg til ovenfornevnte pris kommer ev. måltider på båten (middag og frokost nedover og lunsj/middag hjem).

Jan Kristian

Skaw Cup 2016, Infoskriv #1

lagt inn 26. jan. 2016, 05:31 av Jan Kristian Hoel   [ oppdatert 26. jan. 2016, 05:31 av FK Toten ]

 

Vi opprettholder tradisjonen og reiser også i år til Skaw Cup. Årets turnering spilles 23. – 28. juli. Avreise blir 22. juli med båt fra Oslo 1930. Hjemreisen blir 29. juli med båt kl. 0915 fra Danmark. Da er vi tilbake i Oslo kl. 1830.

 

Vi ønsker å reise med så mange lag som mulig i både J16, G16 og G19. Hvis mulig, ta stilling til dette nå, og signaliser til lederne for de enkelte lag. Da det er stor pågang til årets Skaw Cup, trenger vi raskt en oversikt over hvor mange lag vi er i stand til å reise med.

 

Prisen for deltakelse blir litt høyere i år enn i fjor, da den norske krona har svekket seg over 10 % mot den danske. Et foreløpig anslag er at det vil koste ca. 4.000,- pr. spiller å delta på cupen, men beløpet avhenger noe av antall påmeldte. Beløpet inkluderer buss tur/retur Lena – Oslo, båt tur/retur Oslo – Fredrikshavn med Stena Line, middagsbuffet på utreise, lunchbuffet på hjemreise, buss tur/retur Fredrikshavn – Skagen, overnatting på skole, turneringsdeltakelse og 3 måltider pr. dag.  Sannsynlig innkvartering i forbindelse med cupen blir lagvis i klasserom på skole.

 

Deltakeravgiften deles i to. Første innbetaling på kr. 1500 gjelder som bindende påmelding. Dvs. at de som har tenkt å være med til Danmark må betale denne innen fastsatt frist, som er satt til 1. mars 2016.

 

Andre innbetaling har frist 30. mai 2016. Endelig restbeløp kunngjøres så snart vi har oversikt over hvor mange som skal delta.  Det vil ikke bli utsendt faktura for beløpene, men det vil bli gitt påminnelse om innbetaling via klubbens hjemmeside og via hvert lag.

 

Info om eksakte priser, bindende påmelding for den enkelte spiller, innbetalinger og evt. inntektsbringende tiltak vil vi komme tilbake til raskest mulig. Evt. inntektsbringende dugnader for å redusere deltakeravgiften organiseres av det enkelte lag. Klubben gjør oppmerksom på at slike dugnader kommer i tillegg til klubbens ordinære inntektsbringende tiltak. 

 

For de som ønsker å følge oss på Skaw Cup i år vil jeg anbefale å ordne bosted tidligst mulig, da tilgjengelighet på feriehus og priser kan endres raskt. Vi håper at det er mange foreldre, søsken, besteforeldre og andre interesserte som vil være med til Danmark på ferie og som heiagjeng. Det er mange reisebyråer som tilbyr overnatting på hotell, i leiligheter eller feriehus. Ellers lønner det seg å bestille leie av sykkel i god tid på forhånd, det er stor rift om syklene da dette er den enkleste måten å komme seg rundt på i Skagen. 

 

 

Kommentarer og spørsmål kan rettes til:

 

Jan Kristian Hoel, jankhoel@bbnett.no, 924 98 110

1-6 of 6