Klubb‎ > ‎Arkiv‎ > ‎Arkiv 2014‎ > ‎Skawcup 2014‎ > ‎

Viktig informasjon før avreise til Danmark

lagt inn 26. jun. 2014, 13:32 av Anne Britt Søreng   [ oppdatert 26. jun. 2014, 14:04 av FK Toten ]
Oppmøte og avreise 
Vi reiser fredag 18. juli. Oppmøte kl. 1530 ved Totenhallen. Avreise kl. 1600 med TotenTur. Båten går kl. 1900 fra terminalen til Stena Line i Oslo. 

Hjemreise
Dagseiling hjem fra Danmark fredag 25. juli. Vi kommer til Oslo kl. 1800 og blir kjørt hjem til Totenhallen. Det blir ingen stopp for avstigning. Tipper vi er hjemme et sted mellom kl. 2000-2100

Mat 
Det er bestilt felles middagsbuffet på utreisen fredag 18. juli. Det er ikke bestilt frokost på båten. De som vil ha mat før lunch når vi kommer til Skagen, må ordne dette selv. Første måltid i Skagen er lunch lørdag. Siste måltid er frokost fredag. Det blir servert frokost, lunch og middag. Lagene går samlet til matsalen for å spise mat. Jeg regner med at det blir arrangert en felles middag ute en dag som dekkes av innbetalte penger. På hjemreisen er det bestilt felles lunchbuffet. 

Overnatting
Det er bestilt firesengs lugarer på utreisen. Lugarfordeling er vedlagt (det er fila som heter Skawcup 2014, lugarliste, som er korrekt. Jeg får ikke slettet fila som er feil grunnet feil i opplastingsprogrammet) I Skagen sover vi i klasserom. Alle må ha med madrass og sovepose. Det er enkel madrass som gjelder med mindre to personer har gjort avtale om å dele dobbelmadrass. Dette av plasshensyn. 

Bagasje 
Hovedbagasjen blir lastet på bagasjetraller som vi ikke har tilgang til under båtreisene.  Alle må ha med lite sekk/bag med nødvendig utstyr til båtturene. 

Hva må du ha med?
Fotballutstyr (shortser, strømper, fotballsko, leggskinner), dagligtøy, treningstøy, regntøy, håndklær, toalettartikler, sovepose, madrass, bankkort/penger, pass, medisiner i daglig bruk, reisesyketabletter (?), hodepine-/febernedsettende tabletter. Mat og drikke til lørdag morgen? 

Ordensregler
Stena Line krever at det skal være ro på båten kl. 23 på utreisen. Leggetid etter avtale. Ellers er det arrangørens og vårt ordensreglement som gjelder. Alle skal ha skrevet under på vårt ordensreglement og levert dette til Anne Britt senest ved avreise fra Lena.  

Pass
Alle skal levere kopi av pass som vi har med som dokumentasjon på alder. Kopien leveres til Leif (gutt) og Bjørn Ingolf/Anne Britt (junior). I tillegg skal alle ha med pass som vi bruker ved ombordstigning. Disse samles inn og oppbevares hos en voksen mens vi er i Danmark. 

Sykdommer og medisiner i daglig bruk 
Det er fint hvis vi får beskjed om sykdommer hos spillerne som vi må ta hensyn til under ukesoppholdet i Danmark. Det samme gjelder medisiner i daglig bruk. Dette for å kunne gi best mulig hjelp dersom det skulle oppstå uforutsette hendelser. 

Voksne på reisen 
Vi blir fem voksne sammen med guttene på reisen. Lars og Leif følger guttelaget, mens Bjørn Ingolf og Bror følger juniorlaget. Anne Britt er med og hjelper til der det trengs. 

Lag og spillere 
Det er påmeldt ett guttelag og ett juniorlag. Totalt 10 guttespillere og 17 eller 18 juniorspillere. Vi har fått dispensasjon fra aldersbestemmelsene slik at vi får brukt alle spillerne mest mulig. Peter regnes som guttespiller. 97-modeller+Mads på juniorlaget skal rullere på gutt og junior slik at tre spillere til enhver tid er disponible for guttelaget. 

Kampavvikling 
Hvis mulig skal se hverandres kamper. Vi opptrer som en klubb - på og utenfor banen. 
Kampoppsettet er forventet klart i løpet av uke 28. 

Spørsmål?
Noe du savner informasjon om eller lurer på? Ta kontakt med Anne Britt på telefon 95909314 eller mail anne.britt.soreng@outlook.com 





Ĉ
FK Toten,
26. jun. 2014, 13:59
ĉ
FK Toten,
26. jun. 2014, 13:32
Comments